Ik heb mijn Cadeaubon Gent gekocht maar ik krijg geen mail. Wat kan ik doen?

Dat is niet zo fijn maar kan uitzonderlijk voorvallen. Controleer zeker eerst je spamfolder van je mailbox. Daarnaast kijk je best ook eens of het geld van je rekening is gegaan. Als dat niet zo is, probeer je best nog eens opnieuw. Mocht er dan nog een probleem zijn, stuur ons gerust een mailtje via ons contactformulier en we proberen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken voor jou.

Mijn Cadeaubon Gent kopen
Hebben jullie enkel een stadsbon?
Hebben jullie ook cadeaubon per thema?
Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen van mijn Cadeaubon Gent. Wat doe ik nu?
Ik heb mijn Cadeaubon Gent gekocht maar ik krijg geen mail. Wat kan ik doen?
Is er een verschil tussen een Cadeaubon Gent die ik online koop of in een verkooppunt?
Kan ik een Cadeaubon Gent enkel online kopen?
Kan ik een Cadeaubon Gent kopen vanuit het buitenland?
Kan ik een persoonlijke boodschap op mijn Cadeaubon Gent schrijven?
Kan ik mijn Cadeaubon Gent laten opsturen?
Kan ik via factuur betalen als consument?
Kan ik zelf de waarde bepalen van de Cadeaubon Gent?
Moet ik de app downloaden om een Cadeaubon Gent te bestellen?
Ontvang ik mijn Cadeaubon Gent onmiddellijk?
Waar kan ik een Cadeaubon Gent kopen?